Vaartweg 24 A, Hilversum + (0)612706373

Our Brands

Pure toewijding

Elisabetta Franchi

Het verhaal van Elisabetta Franchi, het hart en de ziel van het gelijknamige merk, is het verhaal van een vrouw die met succes het vrouwelijke universum dankzij haar stijl en creativiteit veroverd.

 

Haar succes is gebaseerd op haar onbegrensde passie, uiterste zorg voor het ontwerpen van producten en pure toewijding aan haar werk. Elisabetta Franchi is de schepper van een perfect ontworpen Ready to Wear collectie die zijn succes te danken heeft aan haar stijl en een bijzondere productie strategie gebaseerd op het “Made in Italy” -concept, op kwaliteit en zorg voor details.

 

Dit is hoe, in iets meer dan een decennium, Elisabetta Franchi is uitgegroeid tot een van de meest succesvolle next-generation merken in de wereld van de mode.

Ready-to-Wear

Ermanno Ermanno Scervino

De ERMANNO ERMANNO Scervino collectie is de Ready-to-Wear lijn voor een vrouwelijke doelgroep, dynamisch en internationaal. De nieuwe lijn bevordert een concept van betaalbare luxe die in continue evolutie is. De ERMANNO ERMANNO Scervino vrouw houdt van mode en de laatste trends, ze geniet van het mixen en matchen van verschillende stijlen, van uitgebreide breigoed, denim en technische donsjacks. De outfits begeleiden haar van dag naar nacht en bieden een ultieme ervaring van een total look in lijn met de Ermanno Scervino waarden.

 

Ermanno Scervino Maison opgericht in 2000 in Florence, is uitgegroeid tot een synoniem van Made in Italy kwaliteit en internationale stijl. Sinds het begin van het merk, zijn passie en creatief onderzoek de drijvende kracht van het bedrijf. Een voortdurende wisselwerking tussen know how en experimenten in een product dat vakmanschap, uitmuntendheid en innovatie bij elkaar brengt.

Oog voor detail

CLASS Cavalli

Roberto Cavalli’s vader ontmantelde bommen en zijn moeder was naaister. Op zijn zeventiende ging hij studeren aan de kunstacademie in Florence. Tijdens zijn studie ging hij zich specialiseren in textiel. In 1960 stopte hij na drie jaar met zijn studie. Hij begon met het ontwerpen van kleding en datzelfde jaar startte hij zijn eigen label op. Begin jaren zeventig kwam zijn label van de grond en in 1972 opende hij zijn eerste kledingwinkel in Saint-Tropez. Cavalli ontwierp in die jaren zijn eigen prints op leer, waar hij ook het patent voor aanvroeg en kreeg. Op z’n dertigste had hij zijn eigen kledinglijn, nadat zijn print eerder in Parijs debuteerde.

 

CLASS Roberto Cavalli werd gelanceerd in 1998 als een ontspannen, relaxte zus label van het glamoureuze Superbrand van de Italiaanse ontwerper. Zijn handelsmerk, Levendige dier en bloemenprints, worden moeiteloos afgezet tegen jersey tops, sjaals en jassen. Een Ready-to-Wear luxury lijn voor de stijlvolle modebewuste vrouw. Elegante pasvormen, luxe stoffen en oog voor detail is wat je bij elke collectie weer van de Class lijn kan verwachten.

pasvorm en kwaliteit centraal

Cavallaro

Als kind heeft Giuseppe Cavallaro (1973) al iets met mode. Dankzij zijn Italiaanse roots – zoon van een Italiaanse vader – heeft hij een voorliefde voor de Napolitaanse kledingindustrie; het hart van ambachtelijke kleermakerij. Hij besluit zijn contacten in Napels aan te wenden om zijden stropdassen te importeren. In 2004 opende Cavallaro in Utrecht een eigen winkel met alleen stropdassen en zelf ontworpen overhemden, met als doel de Napolitaanse ambacht en stijl in Nederland te introduceren.

 

Zijn vernieuwende stijl is duidelijk terug te vinden in deze collectie; de hoge kragen, het kenmerkende geborduurde logo op de rechtermouw en de opvallende prints worden direct opgemerkt door modeminnend Nederland. De shirts veroorzaken een ware hype en door de grote vraag naar zijn shirts begint Giuseppe Cavallaro te leveren aan verschillende winkels in Nederland.

 

In 2007 breidt hij uit met damesmode. Keer op keer prachtige collecties waarbij pasvorm en kwaliteit centraal staan.